Produktbeskrivning
Ditt nätverk är den livlina som förbinder dina kunder med varor och tjänster. Effekterna av driftstopp kan avsevärt minska produktiviteten, undergräva kundernas förtroende och leda till förlorade intäkter. SMARTnet hjälper dig att minska stilleståndstiden med snabb, sakkunnig teknisk support, flexibel hårdvarutäckning och smart, proaktiv enhetsdiagnostik med SMARTnet Service.
Cisco har åtagit sig att tillhandahålla professionella, informerade, artiga, kundfokuserade supporttjänster personligen på plats hos dig. SMARTnet Onsite-service kommer att installera reservdelar.
Egenskaper
● Global tillgång dygnet runt till Cisco Technical Assistance Center (TAC)
● Tillgång till den omfattande kunskapsbasen och verktygen på Cisco.com
● Hårdvaruutbyte nästa arbetsdag (premiumalternativ finns för affärskritiska enheter, t.ex. 2-timmarsutbyte och byte och installation av delar på plats)
● Löpande uppdateringar och uppgraderingar av operativsystemets programvara
● Programvarusupport för Cisco OS för att förlänga livslängden på Cisco-enheter med förbättrad säkerhet, ökad prestanda, bandbreddshantering, stöd för nya protokoll och större interoperabilitet
● Proaktiv diagnostik och realtidsvarningar på utvalda enheter med Smart Call Home
Teknisk specifikation
Allmänt
Inkluderad service | Utbyte |
Plats | På platsen |
Svarstid | Nästa arbetsdag |
Service tillgänglig | 8 timmar per dag/5 dagar i veckan |
Specifikationer
Service och support | Utökat serviceavtal - material och tillverkning - på platsen - svarstid: NBD - tillgänglighet: 8 timmar om dagen (9:00 AM - 5:00 PM) / måndag - fredag Tekniskt stöd - telefonrådgivning - tillgänglighet: 24 timmar om dygnet / måndag - söndag Produktinformationsstöd - åtkomst till webbdatabas - tillgänglighet: 24 timmar om dygnet / måndag - söndag Uppdatering vid nya versioner |
Kompatibilitetsinformation
Designat för | P/N: C1111-4P, C1111-4P-RF, C1111-4P-WS |