Dell Basic Hardware Service - Utökat serviceavtal - material och tillverkning - 2 år - på platsen - 10 x 5 - svarstid: NBD - APOS - för PowerEdge R610, R620
Microsoft Dynamics 365 Professional Direct Support - Tekniskt stöd - för Dynamics 365 Apps - 1 användare - REG - Open Value Subscription - Nivå D - extra produkt, Open - konsultation - 1 månad - 24x7 - svarstid: 1 h
Microsoft Dynamics 365 Professional Direct Support - Tekniskt stöd - för Dynamics 365 Apps - 1 användare - REG - Open Value Subscription - Nivå D - extra produkt, Open - konsultation - 1 månad - 24x7 - svarstid: 1 h - Alla språk
Microsoft Dynamics 365 Professional Direct Support - Tekniskt stöd - för Dynamics 365 Apps - 1 användare - akademisk, Student - Open Value Subscription - extra produkt, Open Student - konsultation - 1 månad - 24x7 - svarstid: 1 h - Alla språk
Microsoft Dynamics 365 Professional Direct Support - Tekniskt stöd - för Dynamics 365 Plans - 1 användare - akademisk, Student - Open Value Subscription - extra produkt, Open Student - konsultation - 1 månad - 24x7 - svarstid: 1 h - Alla språk