Produktbeskrivning
Cisco Unified Attendant Console Standard är en Microsoft Windows-baserad telefonistkonsolapplikation för användning med Cisco Unified Communications Manager. Cisco Unified Attendant Console Standard stöder upp till 5000 kontakter i en enda instans.
Egenskaper
● Styr samtal på din lokala IP-telefon, Jabber (om aktiverat) eller Cisco IP Communicator
● Ringa, besvara och avsluta samtal
● Vänta och återuppta samtal
● Överföra samtal till katalogkontakter eller röstbrevlådan, eller något annat giltigt nummer
● Direkt överföring
● Koppla upp samtal
● Ställ in vidarekoppling och stör ej på operatörstelefonen
● Parkera samtal
● Skapa och hantera konferenssamtal
● Importera anpassade kataloger med kontakter som inte finns i din Cisco Unified Communications Manager-katalog
● Skapa anpassade kataloger (kataloggrupper) och exportera dem för att dela med andra operatörer
● Synkronisera Cisco Unified Attendant Console Standards företagskatalog (huvudkatalog) med en källkatalog för CUCM eller CSV-fil
● Se linjestatus och närvaro för varje kontakt
● Visa samtalshistorik
● Ange vilka enheter som används för att logga in i programmet
● Logga in på en jaktgrupp när du loggar in på programmet
● Använda Jabber presence integration i en SSO-miljö (Single Sign-On)
Teknisk specifikation
Allmänt
Kategori | Internet- och kommunikationsprogram - IP-telefoni |
Typ av produkt | Licens |
Version | 11.x |
Plattform | Windows |
Licensiering
Antal licenser | 1 licens |
Specifikationer | ESD |