Sök

Cisco Unified Contact Center Express

Cisco Unified Contact Center Express - (v. 12.5) - licens - 1 extra licens
Tillverkare: Cisco
Artikelnr: 7412831A
Tillverkarens artikelnummer: CCX-125-ADD-K9
Leverera till
*
*
Leveranssätt
Namn
Beräknad leverans
Pris
Inga leveransalternativ
Lagerstatus: Ej i lager
Prel. åter i lager: 2024-05-09
0,00 kr
decrease increase

Produktbeskrivning


Cisco Unified Contact Center Express är en säker, tillgänglig och sofistikerad programvarulösning för kontaktcenter som är enkel att driftsätta och hantera. Denna omnichannel-lösning är idealisk för formella och informella små till medelstora kontaktcenter.


 

Egenskaper


Upplevelse för handläggare och arbetsledare
Det intuitiva skrivbordet för kontaktcenteragenter och handledare stöder API för anpassning och centralisering av dagliga verktyg och applikationer för en enda arbetsyta.

Få insikt om kundupplevelsen
Samla in feedback från kunderna med IVR-, e-post- och webbundersökningar efter samtalet. Ger handledarna värdefulla insikter om hur handläggarna presterar och vilka områden som behöver förbättras.

Sömlösa interaktioner via omnikanal
Interagera med kunderna i en mängd olika kanaler från en enda intuitiv kontaktcenterhandläggare som inkluderar inkommande röst, utgående röst, utgående IVR och digitala kanaler.

Förenklad licensiering
Tillhandahåller en flexibel och smidig metod som effektiviserar hanteringen av kundens programvarulicenser i hela företaget med en komplett och lättanvänd portal.


 

Teknisk specifikation


Allmänt
KategoriInternet- och kommunikationsprogram - internethjälpprogram, IP-telefoni
Typ av produktLicens
Version12.5
Licensiering
Antal licenser1 extra licens
Skriv din egen recension
  • Du måste logga in/registrera dig för att kunna skriva recensioner
*
*
Dålig
Utmärkt
  • Du måste logga in/registrera dig för att kunna skriva recensioner
*
*
*
*
Filter
Sort
display