Produktbeskrivning
Dells uppgradering från 3Y Next Business Day till 3Y ProSupport för ISG är utformad för företag som vill förbättra sin supportupplevelse. Den här tjänsteuppgraderingen ger en sömlös förlängning av supporten och säkerställer att dina behov av systemservice och support tillgodoses med snabba svarstider och omfattande täckning. Med service på plats tillgänglig 10 timmar om dagen, 5 dagar i veckan, och teknisk support tillgänglig 24/7, är din verksamhet skyddad dygnet runt. Uppgraderingen inkluderar reservdelar och arbete och erbjuder en komplett lösning för att minimera driftstopp och upprätthålla produktiviteten. Oavsett om det gäller telefonrådgivning, webbsupport eller fjärrdiagnostik finns experthjälp alltid inom räckhåll, vilket säkerställer att alla problem löses snabbt och effektivt.
Egenskaper
Förbättrad supportUppgradera din serviceupplevelse med Dell Upgrade från 3Y Next Business Day till 3Y ProSupport för ISG, som erbjuder omfattande tillgänglighet för service på plats 10 timmar om dagen, 5 dagar i veckan. Detta utökade serviceavtal säkerställer att både delar och arbete täcks, vilket ger sinnesfrid och minimerar driftstopp.
Assistans dygnet runtFå tillgång till telefonrådgivning, webbsupport, en kunskapsdatabas på webben och fjärrdiagnostik dygnet runt. Denna tekniska support dygnet runt är utformad för att tillgodose dina behov varje dag, när som helst, och säkerställer att hjälpen alltid bara är ett samtal eller klick bort.
Snabbt svarMed ett åtagande om svar på plats nästa arbetsdag säkerställer denna uppgradering att alla problem hanteras snabbt, vilket minskar påverkan på din verksamhet och upprätthåller produktiviteten.