Produktbeskrivning
Conquer data center complexity with unwavering support for hardware and software and a smart way to manage the mix of vendors in your environment. Dell Technologies offers a single source with the expertise, know-how and capabilities to help you support your business. ProSupport offers highly trained experts around the clock and around the globe to address IT needs, minimize disruptions and maintain a high level of productivity.
Mission Critical is a rapid resolution option, giving 4 hour parts and/or labor response. Rely on Dell Technologies to get you back up and running fast.
*Availability and terms of Dell Technologies Services vary by region and by product. Contact a sales representative for details.
Egenskaper
● 24x7 access to certified hardware and software experts
● Collaborative support with 3rd party vendors
● Hypervisor, Operating Environment Software and OS support
● A consistent level of support available for Dell EMC hardware, software and solutions
● 4 Hour Mission Critical onsite parts and labor response
Teknisk specifikation
Allmänt
Inkluderad service | Material och tillverkning |
Plats | På platsen |
Full kontraktsperiod | 5 år |
Svarstid | 4 timmar (för kritiska problem) |
Service tillgänglig | 24 timmar per dygn / 7 dagar per vecka |
Specifikationer
Service och support | Utökat serviceavtal - material och tillverkning - 5 år - på platsen - svarstid: 4 h - tillgänglighet: 24 timmar om dygnet / måndag - söndag Tekniskt stöd - telefonrådgivning - 5 år - tillgänglighet: 24 timmar om dygnet / måndag - söndag Tekniskt stöd - webbstöd / internetstöd - 5 år - tillgänglighet: 24 timmar om dygnet / måndag - söndag Tekniskt stöd - åtkomst till webbdatabas - 5 år - tillgänglighet: 24 timmar om dygnet / måndag - söndag Tekniskt stöd - fjärrdiagnos - 5 år - tillgänglighet: 24 timmar om dygnet / måndag - söndag Tekniskt stöd - e-postrådgivning - 5 år - tillgänglighet: 24 timmar om dygnet / måndag - söndag |