Produktbeskrivning
HPE Care Pack-tjänsterna erbjuder uppgraderade servicenivåer som förbättrar ditt garantiskydd, ger sinnesfrid och hjälper dig hålla igång verksamheten.
Egenskaper
Förenkla din supportupplevelseHåll igång med HPE Foundation Care - en plats för att lösa problem för hårdvara, firmware och programvara, få reservdelar och material, få tillgång till uppdateringar och dra nytta av samarbetsstöd för oberoende programvaruleverantörer.
Minska komplexitetenFörenkla supporten med systemövervakning 24x7, snabb diagnostik, automatiskt skapande av ärenden och utskick av delar.
Minska stilleståndstidenVälj den höga nivån på reparationsåtagandet - återställ maskinvarudriften inom sex timmar.
Förbered för tillväxtUtnyttja IT-resurser, budgetar och talanger fullt ut för att utveckla verksamheten mot tillväxt med högt värde.
Öka kontroll och hanteringUtnyttja online-insyn i dina tillgångar och supportstatus med webbplatsen HPE Support Center.
Foundation Care service för att ringa och repareraRing 24 timmar om dygnet, sju dagar i veckan, inklusive HPE-helgdagar. HP:s åtagande är att din maskinvara ska vara i drift inom sex timmar efter att vi tagit emot ditt samtal.
Teknisk specifikation
Allmänt
Inkluderad service | Telefonrådgivning |
Full kontraktsperiod | 3 år |
Svarstid | 2 timmar |
Service tillgänglig | 24 timmar per dygn / 7 dagar per vecka |
Specifikationer
Service och support | Tekniskt stöd - telefonrådgivning - 3 år - svarstid: 2 h - tillgänglighet: 24 timmar om dygnet / måndag - söndag Tekniskt stöd - e-postrådgivning - 3 år - tillgänglighet: 24 timmar om dygnet / måndag - söndag Tekniskt stöd - fax-på-begäran - 3 år - tillgänglighet: 24 timmar om dygnet / måndag - söndag Produktinformationsstöd - åtkomst till webbdatabas - 3 år Uppdatering vid nya versioner - 3 år |
Kompatibilitetsinformation
Designat för | P/N: JL581A, JL581A#B2C, JL581AR |