Produktbeskrivning
HPE Partner Branded Support förser auktoriserade HPE Partner Ready-kanalpartners med Hewlett-Packard Enterprise hårdvaru- och mjukvarutjänster. Tjänsten gör det möjligt för partners att stödja slutanvändarkunder som har köpt partners egna varumärkta supporttjänster.
HPE:s tekniska resurser arbetar på distans med dina serviceresurser för att hjälpa till att lösa maskinvaru- och programvaruproblem med HPE-produkter som du inte kunde lösa efter att ha följt HPE:s standardprocedurer för diagnostik och felsökning.
Tjänsten förser också HPE-partnern med programuppdateringar för utvalda HPE-stödda programvaruprodukter för varje system, processor, processorkärna eller slutanvändarprogramvarulicens, som tillåts av HPE eller den ursprungliga tillverkarens programvarulicens. Dessutom ger tjänsten dig elektronisk åtkomst till relaterad produkt- och supportinformation, så att du kan hitta denna kommersiellt tillgängliga viktiga information.
Egenskaper
Fönster för täckningTjänstens täckningsfönster anger den tid under vilken partnern kan kontakta HPE för att få teknisk support för maskinvara eller programvara och för att beställa reservdelar.
Tillgång till tekniska resurserPartnern kan få tillgång till HPE Priority Partner-supportresurser via telefon, elektronisk kommunikation eller fax för hjälp med att lösa maskinvaru- eller programvaruproblem som är komplexa eller svåra att reproducera.
HPE:s elektroniska fjärrsupportlösningI tillämpliga fall tillhandahåller HPE:s elektroniska fjärrsupportlösning robusta felsöknings- och reparationsfunktioner som kan hjälpa partnern att effektivt lösa rapporterade incidenter. Den kan inkludera lösningar för fjärråtkomst till system och kan erbjuda en bekväm central administrationspunkt och en företagsvy över öppna incidenter och historik.
Tillgång till elektronisk supportinformation och tjänsterSom en del av denna tjänst ger HPE partnern tillgång till vissa service- och supportverktyg och dokumentation, inklusive servicemeddelanden och vissa HPE-proprietära servicediagnostikverktyg.
Rådgivande support för installationRådgivande support som levereras på distans tillhandahålls till partnern som stöter på svårigheter när en produktinstallation utförs eller som behöver råd om korrekta installations- eller uppdateringsmetoder. Denna servicefunktion inkluderar inte att gå igenom en installationsprocedur med partnern från början till slut.
Problemdiagnos och support på distansNär partnern har ringt och HPE har bekräftat mottagandet av samtalet, kommer HPE att arbeta under täckningsfönstret för att hjälpa partnern att isolera hårdvaruincidenten och att felsöka, åtgärda och lösa incidenten på distans.
Teknisk specifikation
Allmänt
Inkluderad service | Delar |
Plats | Leverans |
Full kontraktsperiod | 3 år |
Svarstid | Nästa arbetsdag |
Specifikationer
Service och support | Utökat serviceavtal - delar - 3 år - leverans - svarstid: nästa arbetsdag Tekniskt stöd - telefonrådgivning - 3 år - tillgänglighet: 24 timmar om dygnet / måndag - söndag Tekniskt stöd - fjärrdiagnos - 3 år Produktinformationsstöd - fax-på-begäran - 3 år Produktinformationsstöd - e-postrådgivning - 3 år Produktinformationsstöd - åtkomst till webbdatabas - 3 år Uppdatering vid nya versioner - 3 år |
Kompatibilitetsinformation
Designat för | P/N: JW735A, JW736A, JW737A, JW738A, JY852A |