HPE Pointnext Tech Care Basic Service with Comprehensive Defective Material Retention

HPE Pointnext Tech Care Basic Service with Comprehensive Defective Material Retention - Utökat serviceavtal - material och tillverkning - 5 år - på platsen - 9x5 - svarstid: NBD - för P/N: P44718-AA1, P44719-371, P44720-291, P44720-371, P44720-AA1, P44722
Tillverkare: Hewlett-Packard
Artikelnr: 7378669A
Tillverkarens artikelnummer: HS8G8E
Leverera till
*
*
Leveranssätt
Namn
Beräknad leverans
Pris
Inga leveransalternativ
Lagerstatus: Ej i lager
Prel. åter i lager: 2025-06-16
19 379,00 kr
decrease increase

Produktbeskrivning


HPE Pointnext Tech Care (HPE Tech Care) är den operativa supportupplevelsen för HPE:s hårdvaru- och mjukvaruprodukter (HPE-produkter). HPE Tech Care hjälper IT-team att fokusera på att föra verksamheten framåt genom att proaktivt söka efter bättre sätt att göra saker, i motsats till att bara fokusera på reaktiva problem. HPE Tech Care går längre än traditionell support genom att möjliggöra direkt tillgång till produktspecifika specialister och tillhandahålla allmän teknisk vägledning för att hjälpa kunderna att inte bara minska risken utan också kontinuerligt söka efter sätt att göra saker mer effektivt. HPE Tech Care-kunder kan få hjälp via flera kanaler som inkluderar telefon, HPE-modererade forum med definierade svarstider, automatiserad incidentloggning och en chattfunktion i realtid. Tjänsten ger tillgång till tekniska expertresurser med specialkunskaper inom hårdvara och eller programvara i samband med den specifika arbetsbelastningen.

HPE Comprehensive Defective Material Retention (CDMR) låter dig behålla alla datalagrande komponenter. Innan det faktiska utbytet sker måste du informera den auktoriserade HPE-supportagenten om din avsikt att behålla hårddisken/datalagringskomponenten. Du måste också kopiera den information som finns på etiketten på den felaktiga hårddisken/komponenten och skicka den till Hewlett Packard Enterprise. Den felaktiga delen kommer då att bytas ut.


 

Teknisk specifikation


Allmänt
Inkluderad serviceMaterial och tillverkning
PlatsPå platsen
Full kontraktsperiod5 år
SvarstidNästa arbetsdag
Service tillgänglig9 timmar om dagen/5 dagar i veckan
Specifikationer
Service och supportUtökat serviceavtal - material och tillverkning - 5 år - på platsen - svarstid: NBD (avstånd från kundanläggning - 160 km) - tillgänglighet: 9 timmar om dagen (8:00 AM - 5:00 PM) / måndag - fredag
Tekniskt stöd - telefonrådgivning - 5 år - svarstid: 2 h - tillgänglighet: 9 timmar om dagen (8:00 AM - 5:00 PM) / måndag - fredag
Produktinformationsstöd - åtkomst till Knowledge Base - 5 år
Tekniskt stöd - fjärrdiagnos - 5 år
Tekniskt stöd - visuell fjärrstyrning - 5 år
Uppdatering vid nya versioner - 5 år
Utökat serviceavtal - material och tillverkning - 5 år - på platsen - svarstid: 2 arbetsdagar (avstånd från kundanläggning - 320 km) - tillgänglighet: 9 timmar om dagen (8:00 AM - 5:00 PM) / måndag - fredag
Produktinformationsstöd - webbstöd / internetstöd - 5 år
Utökat serviceavtal - material och tillverkning - 5 år - på platsen - svarstid: 3 arbetsdagar (avstånd från kundanläggning - 480 km) - tillgänglighet: 9 timmar om dagen (8:00 AM - 5:00 PM) / måndag - fredag
Omfattande retention av defekt material - 5 år
Kompatibilitetsinformation
Designat förP/N: P44718-001, P44718-291, P44718-371, P44718-421, P44718-AA1, P44719-001, P44719-371, P44720-001, P44720-291, P44720-371, P44720-421, P44720-AA1, P44722-001, P44722-291, P44722-371, P44722-421, P44723-B21, P44724-B21, P44725-B21
Skriv din egen recension
  • Du måste logga in/registrera dig för att kunna skriva recensioner
*
*
Dålig
Utmärkt
*
*
*
*
Produktrecensioner
Du måste logga in/registrera dig för att kunna skriva recensioner