Sök

HPE Proactive Care 24x7 Service with Defective Media Retention

HPE Proactive Care 24x7 Service with Defective Media Retention - Utökat serviceavtal - material och tillverkning - 3 år - på platsen - 24x7 - svarstid: 4 h - för P/N: K2P98A, K2P98AR
Tillverkare: Hewlett-Packard
Artikelnr: 3695065A
Tillverkarens artikelnummer: H1K93A3#YTS
Leverera till
*
*
Leveranssätt
Namn
Beräknad leverans
Pris
Inga leveransalternativ
Lagerstatus: Ej i lager
Prel. åter i lager: 2024-05-28
2 169,00 kr
decrease increase

Produktbeskrivning


HPE Proactive Care Service erbjuder en integrerad uppsättning reaktiva och proaktiva tjänster som är utformade för att hjälpa dig att förbättra stabiliteten och driften av din konvergerade infrastruktur för att uppnå bättre affärsresultat. I en komplex konvergerad och virtualiserad miljö måste många komponenter fungera effektivt tillsammans. Proactive Care har utformats särskilt för att stödja enheter i dessa miljöer och ger förbättrad support som täcker servrar, operativsystem, hypervisorer, lagring, SAN (Storage Area Networks) och nätverk.

I händelse av en serviceincident ger Proactive Care dig en förbättrad samtalsupplevelse med tillgång till avancerade tekniska lösningsspecialister, som kommer att hantera ditt ärende från början till slut med målet att minska påverkan på din verksamhet samtidigt som du hjälper dig att lösa kritiska problem snabbare. HPE använder förbättrade incidenthanteringsprocedurer som är avsedda att ge snabb lösning av komplexa incidenter. Dessutom är de tekniska lösningsspecialisterna som tillhandahåller ditt Proactive Care-support utrustade med automatiseringstekniker och verktyg som är utformade för att minska stilleståndstiden och öka produktiviteten. Om en incident skulle inträffa inkluderar Proactive Care hårdvarureparation på plats om det krävs för att lösa problemet.


 

Egenskaper


● Snabbare lösning från specialutbildade, lösningsorienterade avancerade resurser som hanterar incidenten från början till slut
● Tillgång till en HPE Technical Account Manager på distans, som kan ge råd och vägledning om problem, risker och rekommendationer som identifierats av fjärrsupporttekniken


 

Teknisk specifikation


Allmänt
Inkluderad serviceMaterial och tillverkning
PlatsPå platsen
Full kontraktsperiod3 år
Svarstid4 timmar
Service tillgänglig24 timmar per dygn / 7 dagar per vecka
Specifikationer
Service och supportUtökat serviceavtal - material och tillverkning - 3 år - på platsen - svarstid: 4 timmar - tillgänglighet: 24 timmar om dygnet / måndag - söndag
Tekniskt stöd - fjärrdiagnos - 3 år
Produktinformationsstöd - åtkomst till webbdatabas - 3 år
Uppdatering vid nya versioner - 3 år
Tekniskt stöd - telefonrådgivning - 3 år - svarstid: 2 timmar - tillgänglighet: 24 timmar om dygnet / måndag - söndag
Tekniskt stöd - webbstöd / internetstöd - 3 år
DMR (Defective Media Retention) - 3 år
Kompatibilitetsinformation
Designat förP/N: K2P98A, K2P98AR
Skriv din egen recension
  • Du måste logga in/registrera dig för att kunna skriva recensioner
*
*
Dålig
Utmärkt
  • Du måste logga in/registrera dig för att kunna skriva recensioner
*
*
*
*
Filter
Sort
display