JAMF Annual Support Agreement (ASA)

JAMF Annual Support Agreement (ASA) - Teknisk support (förnyelse) - för JAMF Pro for iOS - 1 enhet - volym, kommersiell - 1000-2499 licenser - telefonrådgivning - 1 år - 12 x 5
Tillverkare: Jamf
Artikelnr: 9860595A
Tillverkarens artikelnummer: 1210031203
Leverera till
*
*
Leveranssätt
Namn
Beräknad leverans
Pris
Inga leveransalternativ
Lagerstatus: Ej i lager
Prel. åter i lager: Obekräftat
99,00 kr
decrease increase

Produktbeskrivning


JAMF:s årliga supportavtal (ASA) är utformat för att ge företag det stöd och den hjälp de behöver för att effektivt kunna använda JAMF:s mjukvaruprodukter. Med tillgänglighet från måndag till fredag kan kunderna känna sig trygga med att veta att hjälpen bara är ett telefonsamtal bort under arbetsveckan. Avtalet säkerställer att alla tekniska problem eller frågor kan lösas snabbt, vilket minskar driftstopp och ökar produktiviteten. Dessutom ger ASA direkt tillgång till kunniga supportmedarbetare, vilket säkerställer att kunderna får snabba och effektiva lösningar på sina frågor. Att investera i JAMF ASA innebär att investera i en smidig och effektiv drift av dina JAMF Software-produkter.


 

Egenskaper


Pålitlig support
Du kan känna dig trygg med JAMF:s årliga supportavtal (ASA), som ger dig tillgång till service fem dagar i veckan, måndag till fredag. Detta säkerställer att alla problem som du stöter på kan åtgärdas snabbt, vilket minimerar driftstopp och håller din verksamhet igång.

Dedikerad assistans
JAMF ASA ger dig direkt tillgång till kunniga supportmedarbetare som är redo att hjälpa dig. Oavsett om du har att göra med ett mindre problem eller ett större hinder är vårt team redo att erbjuda den vägledning och de lösningar du behöver för att klara alla utmaningar.
Skriv din egen recension
  • Du måste logga in/registrera dig för att kunna skriva recensioner
*
*
Dålig
Utmärkt
*
*
*
*
Produktrecensioner
Du måste logga in/registrera dig för att kunna skriva recensioner