Produktbeskrivning
HP Inc. Poly Advantage service- och supportpaket för programvara är utformat för att erbjuda omfattande teknisk support för ditt företag. Med en avtalsperiod på ett år ingår telefonrådgivning dygnet runt, så att du kan få hjälp när du behöver det. Paketet ger också prioriterad åtkomst, webbsupport, uppdateringar om nya utgåvor och avancerat utbyte av delar, vilket täcker alla baser för att hålla din verksamhet igång smidigt. Oavsett om det handlar om ett tekniskt fel eller ett akut behov av hjälp är Poly Advantage-planen utrustad för att erbjuda det stöd som ditt företag behöver.
Egenskaper
Support dygnet runtMed service 24 timmar om dygnet, 7 dagar i veckan, kan användarna vara säkra på att teknisk support via telefonrådgivning alltid bara är ett samtal bort. Detta säkerställer att eventuella problem kan åtgärdas omedelbart, vilket minimerar stilleståndstiden och ökar produktiviteten.
Omfattande täckningPoly Advantage-planen erbjuder ett helt års omfattande support, inklusive prioriterad åtkomst, webbsupport, uppdateringar av nya utgåvor och avancerade reservdelsbyten. Detta breda utbud av tjänster säkerställer att användarna har alla nödvändiga verktyg och assistans för en sömlös upplevelse.
Prioriterad åtkomstPrioriterad åtkomst säkerställer att användarnas problem åtgärdas omedelbart, vilket ger en effektiv lösning på eventuella tekniska utmaningar. Denna funktion är särskilt fördelaktig för kritiska problem som kräver omedelbar uppmärksamhet.