Produktbeskrivning
Red Hat Enterprise Linux för SAP HANA ger tillförlitligheten, skalbarheten och prestandan hos en Linux-plattform för företag till SAP HANA, databashanteringssystemet i minnet, som förbättrar affärsprestanda och driver på innovation. Med dagens komplexa IT-system är det viktigare än någonsin att standardisera på en plattform i företagsklass för att öka kontrollen och effektiviteten. En annan utmaning för dagens IT-infrastruktur är den explosionsartade ökningen av data och behovet av att utvinna insikter ur dessa. Red Hat Enterprise Linux för SAP HANA ger dig möjlighet att hantera det växande behovet av dataanalys, samtidigt som du kan fortsätta att standardisera på Red Hat Enterprise Linux.
Egenskaper
Förbättrad tillförlitlighetRed Hat Enterprise Linux-kunder kan leverera betydande drifttid till sina företagsanvändare. Den bergfasta tillförlitligheten hos Red Hat Enterprise Linux uppnås med hjälp av avancerade RAS-funktioner (tillförlitlighet, tillgänglighet och servicevänlighet) för maskinvara.
Hög tillgänglighetVerksamhetskritiska SAP HANA-distributioner kräver en robust failover-strategi. I kombination med SAP HANA:s inbyggda teknik för systemreplikering ger tillägget Hög tillgänglighet en solid lösning för att automatisera failover-processen och minimera serviceavbrott.
Utmärkt skalbarhetSystemen, som bygger på Red Hat Enterprise Linux, hanterar krävande arbetsbelastningar och kan skalas för att hantera stora datamängder.
Fantastiska prestandaRed Hat Enterprise Linux är ett högpresterande operativsystem. När lösningsleverantörer vill visa upp prestanda väljer de ofta Red Hat Enterprise Linux Server som plattform. Detta gäller särskilt vid benchmarking av kriterier som I/O-hastighet, som är avgörande för prestandan hos ett datahanteringssystem i minnet som SAP HANA.
Teknisk specifikation
Allmänt
Operativsystem | Red Hat Enterprise Linux with Smart Management for SAP Applications for Power, BE |
Typ av produkt | Premiumabonnemang - 1 år |
Licensiering
Typ av licens | 1 IFL, upp till 4 LPAR:er |
Service och support
Typ | Uppdatering vid nya versioner - 1 år Telefonrådgivning - 1 år - svarstid: 1 timme - tillgänglighet: 24 timmar om dygnet / måndag - söndag - akutgrad 1 Telefonrådgivning - 1 år - svarstid: 2 timmar - tillgänglighet: 24 timmar om dygnet / måndag - söndag - akutgrad 2 Telefonrådgivning - 1 år - svarstid: 4 arbetstimmar - tillgänglighet: öppettider - akutgrad 3 Telefonrådgivning - 1 år - svarstid: 8 arbetstimmar - tillgänglighet: öppettider - allvarlighetsgrad 4 Webbstöd / internetstöd - 1 år - svarstid: 1 timme - tillgänglighet: 24 timmar om dygnet / måndag - söndag - akutgrad 1 Webbstöd / internetstöd - 1 år - svarstid: 2 timmar - tillgänglighet: 24 timmar om dygnet / måndag - söndag - akutgrad 2 Webbstöd / internetstöd - 1 år - svarstid: 4 arbetstimmar - tillgänglighet: öppettider - akutgrad 3 Webbstöd / internetstöd - 1 år - svarstid: 8 arbetstimmar - tillgänglighet: öppettider - allvarlighetsgrad 4 |