Sök
Sony PrimeSupport Pro - Utökat serviceavtal - avancerad ersättning - 2 år (4/5:e året) - leverans
Tillverkare: Sony
Artikelnr: 7771278A
Tillverkarens artikelnummer: PSP.PROBRAVIA3.PC2
EAN: 5013493452992
Leverera till
*
*
Leveranssätt
Namn
Beräknad leverans
Pris
Inga leveransalternativ
Lagerstatus: 9876 st i lager
1 819,00 kr
decrease increase

Produktbeskrivning


Om problemet inte kan lösas av Helpdesk kommer de att hämta den felaktiga enheten för reparation. Deras mål är att hämta den felaktiga enheten inom två arbetsdagar efter eskaleringen och de kommer att reparera enheten och returnera den till dig. De förbehåller sig rätten att ersätta enheter som inte kan repareras ekonomiskt med en renoverad modell med liknande specifikation.

Om diagnosen visar att lasern inte avger något ljus, kommer de att utfärda en ersättningslaser. Den naturliga minskningen av laserns ljusstyrka över tid utgör inte ett fel. Endast lasrar som har noll ljusstyrka anses vara felaktiga. De ombesörjer att den felaktiga enheten hämtas för utbyte.

Deras reparationscenter kommer att inspektera enheten. Om de finner att enheten lider av oavsiktlig skada eller om inget fel upptäcks kan de fakturera dig för kostnaden för frakt och arbete. Enheterna kan hämtas från och returneras till valfri adress inom EU:s fastlandsområden, Norge och Schweiz. För alla andra områden, vänligen kontakta helpdesk för ytterligare hjälp. Oavsett vilken reparationsväg helpdesken väljer kommer alla kostnader för delar och arbete att täckas av detta avtal i enlighet med standardvillkoren. Vissa geografiska platser utanför EU kan orsaka leveransförseningar, vilket kommer att resultera i en längre lösningstid.


 

Egenskaper


Standard reparation
Om problemet inte kan lösas av helpdesken kommer de att hämta den felaktiga enheten för reparation. Deras mål är att hämta den felaktiga enheten inom två arbetsdagar efter eskaleringen och de kommer att reparera enheten och returnera den till dig. De förbehåller sig rätten att ersätta enheter som inte kan repareras ekonomiskt med en renoverad modell med liknande specifikation.

Utbyte av laser
Om diagnosen visar att lasern inte avger något ljus, kommer de att utfärda en ersättningslaser. Den naturliga minskningen av laserns ljusstyrka över tid utgör inte ett fel. Endast lasrar som har noll ljusstyrka anses vara felaktiga. De kommer att ordna så att den felaktiga enheten hämtas för utbyte.

Logistik omfattas
Deras reparationsverkstad inspekterar enheten. Om de finner att enheten lider av oavsiktlig skada eller om inget fel hittas kan de fakturera dig för kostnaden för frakt och arbete. Enheterna kan hämtas från och returneras till valfri adress på fastlandet i EU-länderna, Norge och Schweiz. För alla andra områden, vänligen kontakta helpdesk för ytterligare hjälp. Oavsett vilken reparationsväg helpdesken väljer kommer alla kostnader för delar och arbete att täckas av detta avtal i enlighet med standardvillkoren. Vissa geografiska platser utanför EU kan orsaka leveransförseningar, vilket kommer att resultera i en längre lösningstid.


 

Teknisk specifikation


Allmänt
Inkluderad serviceAvancerad ersättning
PlatsLeverans
Full kontraktsperiod2 år
Supportperiod4:e och 5:e året
Specifikationer
Service och supportUtökat serviceavtal - avancerad ersättning - 2 år - leverans
Tekniskt stöd - telefonrådgivning - 2 år - tillgänglighet: 9 timmar om dagen (9:00 AM - 6:00 PM) / måndag - fredag
Skriv din egen recension
  • Du måste logga in/registrera dig för att kunna skriva recensioner
*
*
Dålig
Utmärkt
  • Du måste logga in/registrera dig för att kunna skriva recensioner
*
*
*
*
Filter
Sort
display