Produktbeskrivning
Zoom Contact Center hjälper företag att leverera snabba, korrekta och mycket personliga kundupplevelser som ökar lojaliteten.
Egenskaper
Öka din CSAT-poängChatbotens AI förstår exakt vad dina kunder frågar, oavsett hur det är formulerat.
Förbättra lösningen vid första kontaktenGe mycket specifika svar genom att integrera med ditt CRM, e-handelssystem och allt innehåll som är företagets källa till sanning.
Driv fram snabbare lösningarSömlös överlämning med chatthistorik så att handläggarna effektivt kan ta vid där AI-chattbotten slutade.
Öka kundlojalitetenGe ett personligt kundengagemang med hög beröringsgrad med en rik videomötesupplevelse.
Engagera dig med dina kunder på nya sättAgenter kan enkelt omvandla en chatt eller röstinteraktion till ett videosamtal för att förbättra kundinteraktionen.
Förbättra handläggarnas upplevelseAnvänd skärmdelning, fildelning och chatt för att lösa frågor snabbt och effektivt.
Anpassa din kundresaSkapa personliga upplevelser i väntrummet som matchar kundens unika skäl till att ringa.
Skapa ett mer effektivt kundengagemangLåt dina kunder börja "betjäna sig själva" innan handläggaren ansluter till samtalet.
Uppmuntra till nya möjligheterVisa anpassat medierikt innehåll för att informera, utbilda och inspirera dina kunder.
Optimera kontaktcentrets effektivitetFå varningar om dina KPI:er med en omfattande instrumentpanel för realtids- och historisk rapportering.
Förbättra kundnöjdhetenHantera, övervaka och mät agenternas produktivitet och kundservicenivåer.
Gör förbättringar proaktivtÖvervaka aktiviteten i realtid för dina köer, agenter, aktuella interaktioner, aktiva samtal, varaktighet, genomsnittlig väntetid och mycket mer.
Bygg enkelt med hjälp av det visuella IVR-systemetTillhandahåll telefonnummer och programmera ett kontaktcenterflöde på några minuter med hjälp av dra-och-släpp-moduler i den interaktiva röstsvarsdesignern utan kod. Automatisera kundmötet med automatisk taligenkänning, inspelningar och text-till-tal.
Effektivisera arbetsflödena i ditt callcenterFörbättra handläggarnas produktivitet och kundernas engagemang genom att sömlöst integrera dina affärsapplikationer.
Utforma ditt kontaktcenter för effektivitetSkapa profiler för samtalsdirigering och tilldela dem till dina köer i IVR-designern utan kod för att säkerställa att dina kunder dirigeras till den mest kvalificerade uppsättningen handläggare vid första försöket.
Mät och förbättra callcentrets prestanda med hjälp av analyserEn omfattande instrumentpanel för realtids- och historisk rapportering med inbyggd analys ger tydliga insikter som hjälper chefer att förbättra handläggarnas prestanda och kundernas engagemang.