Zoom Contact Center Cloud Storage

Zoom Contact Center Cloud Storage - Abonnemangslicens (3 år) - 30 GB storage space - administrerad - förbetalt - månadsvis användning
Tillverkare: Zoom
Artikelnr: 9916019A
Tillverkarens artikelnummer: ZCX-CS-30G-1-3YR
Leverera till
*
*
Leveranssätt
Namn
Beräknad leverans
Pris
Inga leveransalternativ
Lagerstatus: Ej i lager
Prel. åter i lager: Obekräftat
4 469,00 kr
decrease increase

Produktbeskrivning


Zoom Contact Center hjälper företag att leverera snabba, korrekta och mycket personliga kundupplevelser som ökar lojaliteten.


 

Egenskaper


Öka din CSAT-poäng
Chatbotens AI förstår exakt vad dina kunder frågar, oavsett hur det är formulerat.

Förbättra lösningen vid första kontakten
Ge mycket specifika svar genom att integrera med ditt CRM, e-handelssystem och allt innehåll som är företagets källa till sanning.

Driv fram snabbare lösningar
Sömlös överlämning med chatthistorik så att handläggarna effektivt kan ta vid där AI-chattbotten slutade.

Öka kundlojaliteten
Ge ett personligt kundengagemang med hög beröringsgrad med en rik videomötesupplevelse.

Engagera dig med dina kunder på nya sätt
Agenter kan enkelt omvandla en chatt eller röstinteraktion till ett videosamtal för att förbättra kundinteraktionen.

Förbättra handläggarnas upplevelse
Använd skärmdelning, fildelning och chatt för att lösa frågor snabbt och effektivt.

Anpassa din kundresa
Skapa personliga upplevelser i väntrummet som matchar kundens unika skäl till att ringa.

Skapa ett mer effektivt kundengagemang
Låt dina kunder börja "betjäna sig själva" innan handläggaren ansluter till samtalet.

Uppmuntra till nya möjligheter
Visa anpassat medierikt innehåll för att informera, utbilda och inspirera dina kunder.

Optimera kontaktcentrets effektivitet
Få varningar om dina KPI:er med en omfattande instrumentpanel för realtids- och historisk rapportering.

Förbättra kundnöjdheten
Hantera, övervaka och mät agenternas produktivitet och kundservicenivåer.

Gör förbättringar proaktivt
Övervaka aktiviteten i realtid för dina köer, agenter, aktuella interaktioner, aktiva samtal, varaktighet, genomsnittlig väntetid och mycket mer.

Bygg enkelt med hjälp av det visuella IVR-systemet
Tillhandahåll telefonnummer och programmera ett kontaktcenterflöde på några minuter med hjälp av dra-och-släpp-moduler i den interaktiva röstsvarsdesignern utan kod. Automatisera kundmötet med automatisk taligenkänning, inspelningar och text-till-tal.

Effektivisera arbetsflödena i ditt callcenter
Förbättra handläggarnas produktivitet och kundernas engagemang genom att sömlöst integrera dina affärsapplikationer.

Utforma ditt kontaktcenter för effektivitet
Skapa profiler för samtalsdirigering och tilldela dem till dina köer i IVR-designern utan kod för att säkerställa att dina kunder dirigeras till den mest kvalificerade uppsättningen handläggare vid första försöket.

Mät och förbättra callcentrets prestanda med hjälp av analyser
En omfattande instrumentpanel för realtids- och historisk rapportering med inbyggd analys ger tydliga insikter som hjälper chefer att förbättra handläggarnas prestanda och kundernas engagemang.
Skriv din egen recension
  • Du måste logga in/registrera dig för att kunna skriva recensioner
*
*
Dålig
Utmärkt
*
*
*
*
Produktrecensioner
Du måste logga in/registrera dig för att kunna skriva recensioner