Microsoft Dynamics 365 Professional Direct Support - Tekniskt stöd - för Dynamics 365 Apps / Customer Engagement Plan / Unified Operations Plan - 1 användare - akademisk, kampanj-, Student, Lärare - School - konsultation - 1 månad - 24x7 - svarstid: 1 h -
Microsoft Dynamics 365 Professional Direct Support - Tekniskt stöd - för Dynamics 365 Apps / Customer Engagement Plan / Unified Operations Plan - 1 användare - akademisk, kampanj-, Student, Lärare - School - konsultation - 1 månad - 24x7 - svarstid: 1 h -
Microsoft Dynamics 365 Professional Direct Support - Tekniskt stöd - för Dynamics 365 Apps / Customer Engagement Plan / Unified Operations Plan - 1 användare - REG, kampanj- - Open Value Subscription - Nivå D - extra produkt, Open - konsultation - 1 månad
Microsoft Dynamics 365 Professional Direct Support - Tekniskt stöd - för Dynamics 365 Apps/Plan 1 - 1 användare - akademisk, volym - Microsoft Cloud Germany - konsultation - 1 månad - 24x7 - svarstid: 1 h - Alla språk
Microsoft Dynamics 365 Professional Direct Support - Tekniskt stöd - för Dynamics 365 Apps/Plan 1 - 1 användare - akademisk, volym - Microsoft Cloud Germany - konsultation - 1 månad - 24x7 - svarstid: 1 h - Alla språk
Microsoft Parature Enhanced Support - Tekniskt stöd - 1 användare - akademisk, Lärare - Campus, School, EES - telefonrådgivning - 1 månad - svarstid: 2 h - Alla språk
Microsoft Parature Enhanced Support - Tekniskt stöd - 1 användare - akademisk, Lärare - Campus, School, EES - telefonrådgivning - 1 månad - svarstid: 2 h - Alla språk
Microsoft Parature Professional Direct - Tekniskt stöd - 1 användare - akademisk, Lärare - Campus, School, EES - telefonrådgivning - 1 månad - 24x7 - svarstid: 1 h - Alla språk
Microsoft Parature Professional Direct - Tekniskt stöd - 1 användare - akademisk, Lärare - Campus, School, EES - telefonrådgivning - 1 månad - 24x7 - svarstid: 1 h - Alla språk